Nendoroid Belle & Rapunzel

Nendoroids zijn hele kleine, schattige versies van onze favoriete personages gemaakt door Good Smile Company. Nadat ze in 2015 Elsa en Anna uit de film Frozen hadden gemaakt, kondigden ze in 2017 aan dat ze nog meer Disney Nendoroids zouden maken. Ik vond Elsa en Anna zo schattig, dat ik de andere prinsessen ook wel wilde hebben. Zo heb ik vorige maand Belle ontvangen en vandaag Rapunzel. Tinker Bell en Ariel heb ik alvast besteld en die zou ik in april moeten ontvangen.

Nendoroid Belle

Belle komt met een roos die je in een schulp kan plaatsen, een spiegel waarin het beest te zien is en Mevrouw Tuit en Bartstje. Ze heeft één extra gezicht en een deel dat je bij haar jurk kan bevestigen zodat ze haar jurk kan opheffen in haar hand. Belle kan uit zichzelf staan en dat vind ik altijd een pluspunt bij Nendoroids. Ik vind haar een iets simpelere Nendoroid, maar enorm mooi en dromerig. Ik beloof dat ik nog een foto zal maken van de volledige inhoud van de doos.

Nendoroid Rapunzel

Rapunzel is dankzij haar vlecht enorm gedetailleerd. Ze heeft schildersgerief, een pan waarmee ze aanvallend kan poseren, een geschrokken-pose en een lampion waar ze rijkhalzend naar uit kan kijken. Ik denk dat zij de meeste gadgets heeft en daarmee ook de meeste poses kan doen van mijn Nendoroids. Daarnaast heeft ze haar sidekick Pascal (die o zo schattig op haar hoofd kan zitten!) en een kroon die met een magneet op zijn plaats blijft zitten.

Sorry voor de enorm slechte belichting en het af en toe gebruiken van de lichtflits, maar zijn ze niet schattig? ♥

Wat vind jij van Nendoroids? Of heb je er misschien al in je bezit? Let me know!